sobota 15. června 2013

Jawbone up recenze

Když vyšel nový náramek Jawbone UP, říkal jsem si musím ho mít. Výborné na tomto náramku bylo to, že mi přišel z apple.cz do 24hodin. Náramek jsem v telefonu nastavil (vyška, váha, budík), což byl poměrně jednoduchý krok i pro středně chytrou opičku. Celý následující text bych shrnul do dvou bodů pro a proti:


pro:
  • výdrž baterie
  • buzení ve správné fázi spánku (vibracemi)
  • docela dobře funkční krokoměr
  • vodotěsnost

proti:
  • občasné zadrhnutí náramku o oblečení, peřinu
  • neumí počítat moje časté sporty (brusle, plavání, floorball, volejbal, a další)
  • manuální přepínání spánkového režimu (ať dělám, co dělám vždycky na to zapomenu)

Závěr
Náramek byl pro mě dobrou hračkou na měsíc. Po měsíci mě přestalo bavit sledovat statistiky kolik jsem udělal kroků a kolik procent denně spím. Tyto statistiky byly stejně zkreslené, protože v nich chyběly sporty, které náramek neuměl zachytit.

Žádné komentáře :

Okomentovat